Minden, ami csíp

My food. My spice.

Jalapeno az Aldiból

2010. december 12. 18:38 - SimiTomi

Tavaly ilyenkor találkoztam először ilyen savanyúsággal az Aldiban, nagyon is megtetszettek, s csodálkoztam is, hogy miért is nincs tovább a polcokon. Aztán rájöttem, hogy az Aldi ilyen, egyes dolgok csak ritkán vannak, rövid ideig.

Mondjuk furábbnál furább dolgok - mivel az csak az utóbbi időben járok gyakrabban hozzájuk, így csak innen tudok idézni, de ilyen dolgokkal találkoztam, hogy:

  • hangológép
  • mikroszkóp
  • 1 terrás külső winchester

Na de ez a dolog nem az Aldiról szól, hanem az ott kapható finomságról. (Az mondjuk biztos, hogy találok még egy-két érdekességet majd errefelé, lesz például sajttal töltött paprika is, ha minden igaz...)

Ők lennének azok. Valami 400 forint darabjuk, szóval nem az a nagyon vészes kategória, viszont egészen finomak. Van egy harmadik féle is, abban nem szeletelt paprika van, hanem egész, meg nem mondom, hogy miért is nem vettem abból is - talán mert nehéz volt már jobb kezemben Lucát cipelni, a bal kezemben meg telepakolni a kosarat. Mert hát Lucát vittem ki tegnap, s nyilván csak az első 132 méteren volt hajlandó sétálni...

A cimkén található ismertető szerint mind a kettő csípős, a valóságban Feleség szerint a piros kevésbé csípős, a zöld pedig kifejezetten. Én azt mondanám, hogy hat pontot adok neki csípősségben, de ez nyilván csak abból adódik, hogy a 10-minute-burn az nagyjából a tízes, ugye. Mindenesetre egyébként az, hogy a piros a gyengébb, megfelel az elvárásoknak, általában azt tartják a jalapenoról, hogy a piros a gyengébb. (Mondjuk ezt felírom, utánanézek, hogy miért is...)

A zöld nekem annyiból mindenképpen szimpatikusabb volt, hogy sokkal ropogósabb paprika került bele, de ízre egyébként ugyanolyanok. Mind a kettő finom, kellemes kiegészítő bármilyen ételhez, főleg azoknak, akik szeretik savanyúsággal feltolni a főételt. Vagy akármit, mert én ezt szívesen fogyasztom akár magában is, chipsként, mondjuk...

Összességében

Magam részéről nagyon elégedett vagyok a kis csomaggal, csípősnek kellemes közepes, savanyúságnak abszolút használható, ára nem vészes - kipróbálni mindenképpen érdemes.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr192511422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása