Minden, ami csíp

My food. My spice.

Pulyka és a zöldparadicsomos savanyúság

2013. december 01. 16:11 - SimiTomi

luca-turkey.jpg

Eljött az idő, hogy felbontsam a múltkor készített zöldparadicsomos savanyúságot - és nem jártam rosszul.

Az egész úgy kezdődött, hogy már régóta készültem, hogy egész pulykát süssek, aztán most, hogy megtaláltam a Kotkoda baromfiboltot, eljött az idő, hogy vegyek is egyet, s el is készítsem. Minden jól sikerült, de nem is ez a lényeg, hanem a savanyúság hozzá.

turkey.jpg

Mostanra már összeértek a zöldparadicsomok, így felbontottam azt. Sikeres volt a projekt, a paradicsom ropogós maradt, nagyon finom lett, a fokhagyma megtette a magáét - mint ahogy a naga morich is.

A zöldparadicsomok kellemesen csípőssé váltak, de nem vészesen, így még Feleség is meg tudja őket enni. Szerencsére némelyik beletett szeletelt chilli egész csípős lett, így néha bele lehet futni egy egészen büntetős dologba is - sajnos nem elég gyakran, ez az egyetlen hibája a dolognak.

Pulykával meg kiváló az egész. Nem is fog sokáig tartani, szerintem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr665670117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása