Minden, ami csíp

My food. My spice.

Apró kis üvegek a szekrényben megbújva

2016. május 04. 12:07 - SimiTomi

Nohát, mivel mostanában nem olyan lendülettel fogyasztottam a csípős szószaimat, mint régen, felhalmozódott a szekrényben egy komolyabb adagnyi cucc - gondoltam, épp ideje lehet ennek véget vetni.

Jelenleg már nincs bontatlan öveg/doboz/akármi a rendszerben, tehát előbújhatnak a hátsó sorokban elhelyezett egységek a napfényre. Lesz egy pár mindenféle, és mivel igyekszem rendszerezni a blogot/blogolást is, így lesz majd belőle poszt is, ahogy azt kell.

Ami várható, emlékeim szerint ilyenek lapulnak valahol:

  • Jack Daniels BBQ szósz,
  • nagyon erős torma chillivel,
  • XMACX chilli szósz,
  • valami portugál ajándék chilli szósz,
  • van egy chilliszósz-válogatás is,
  • és nem tudom még, hogy mi.

Na, aztán a tippekből tettek lettek, benéztem és ezt találtam a szekrény mélyén.

sauces-at-home3.jpg

 Nem tűnt olyan soknak, aztán mikor a dolgok mögé néztem, kiderült, hogy azért van még ott egy-két dolog. Kiterítve így néznek ki.

 Na, ezekkel fogok majd elbánni valahogy a következő napokban, hetekben. Nyilván nem lesz mindegyik erős, sőt, ahogy elnézem, ezek nagy része a gyengébb kategória lesz, de mindegy, lesz mivel elütnöm az időmet, gondolom...

A vége tehát itt állt meg valahol:

  • Jack Daniels BBQ szósz,
  • nagyon erős torma chillivel,
  • XMACX chilli szósz,
  • valami portugál ajándék chilli szósz,
  • van egy chilliszósz-válogatás is,
  • Hot Headz Naga
  • kézműves chilli szósz Szekszárdról (a borfesztiválon vettem)
  • torma fokhagymával
  • Encona BBQ szósz
  • Dr. Pepper BBQ szósz
  • medvehagymás dijoni mustár (kézműves, Parádon vettem)
  • Édes Csípés Chilli szósz (Mammutban vettem)
  • citromos habanero por (Mexikóból).

Na, hajrá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr78680688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása