Minden, ami csíp

My food. My spice.

Hogyan is

2010. október 28. 22:43 - SimiTomi

Az alapvető lényeg annyi, hogy szeretjük a csípős dolgokat. Így jött az ötlet, hogy mi lenne, ha megpróbálnánk egy keveset ültetni is, nevelgetni a saját kis Naga Morich-okat például. Milyen jó lenne karácsonykor mondjuk csak letörni egy aranyosabb kis ízbombát a tőről...

Aztán az elméletet gyakorlat követte, magrendelés, eszközök vásárlása, s jött a palántázás. Rögtön jött az ötlet is, hogy miért is ne dokumentáljuk a fejleményeket egy blogon? De ekkorra én már kicsit rá is paráztam a dolgokra, így elkezdtem komolyabban érdeklődni a különböző csípős szószok iránt is, ebből pedig az következett,  hogy akár írhatnánk kis értékeléseket, ismertetőket is ezekről. Abból baj még sosem volt.

Nem vagyok szakértő, nem vagyok gasztronómus, még csak étellel-itallal sem foglalkoztam nagyon soha. Mondjuk itallal igen, felhasználói szinten elég rendesen. Legalábbis azt mondják. Így az elején semmiképp se várjatok tökéletes írásokat, mindentudást - magam is most tanulom ezt az egészet.

Ilyen tesztek biztos nem lesznek, szerintem bizonyosan nem élném túl, annak meg nem látom értelmét, hogy a blog hősi halottja legyek:

Szóval ilyet nem szeretnék csinálni, ezért inkább egyszerűen csak elmondom a véleményem az alanyokról.

Nagyon az elején vagyunk, még minden változhat. És fog is, minden bizonnyal. Mindenesetre ha érdekel, ott a facebook doboz, ha meg kérdeznél, akkor kommentelj, vagy itt a slusszpassz [kuk] gmail [p] com.

Szólj hozzá!
Címkék: információ

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr502406546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása