Minden, ami csíp

My food. My spice.

Sárréti Chilifarm - Sápadt ördög szósz

2013. június 24. 11:22 - SimiTomi

2013-06-21 18.08.14.jpg

Egyszer majdnem eljutottam a Sárréti Chilifarmra, egy születésnapot ünnepeltem Berekfürdőn, úgy volt, hogy másnap megyünk is Tetétlenre, de kicsit erősebbre sikerült az este, így elmaradt a dolog. Most viszont sikerült rendelnem egy közös rendelés részeként néhány dolgot.

2013-06-21 18.08.54.jpg

Nagyjából így kell ezt csinálni 8/10

Nagyon szép a dizájn, már ránézésre is öröm a dolog, nem tudom, mit is mondjak. Ilyen összeszedett dolgot még nem is láttam a magyar piacon, csak nagyon kicsi hibákat találtam. Alapból a kis üveg teteje be van borítva egy csinos kis textildarabbal, ami minden szósz esetében más és más, ez esetben piros-fehér kockás. Kicsit mondjuk érzésre műanyag hatású, de ez már tényleg a kákán is csomót esete.

2013-06-21 18.11.03.jpg

Az egyetlen komolyabb hiba, hogy a nyomtatott címke összetevők része eléggé elmosódottra sikerült, ami nem veszi ki jól magát nálam - mondjuk ettől azért el lehet olvasni a dolgokat, teszem hozzá.

Nomen est omen 5/10

Sajnos a sápadt szó nagyon jól leírja a szószt magát. Igazából lehet, hogy a csomagolás után kicsit többet vártam, vagy nem így kellett volna hozzáállnom, mindenesetre első körben a szósz nem váltotta be a reményeket. Már a színe is olyan semmilyen, barnás, halvány, izé.

2013-06-21 19.57.42.jpg

Az összetevők szerint paradicsom, thai yellow, vöröshagyma, fokhagyma, cukor, só, ecet, étkezési keményítő, nátrium-benzoát rakja össze az összképet. Illatra és ízre is a sűrített paradicsom ugrik be, amiről meg az ugrik be, hogy a töltelékanyag viszi el a szósz nagy részét. A paradicsom mellett a vöröshagyma az, amit még érzek a rendszerben, de ez így elég kevés.

A szósz is kicsit folyékonyabb a kelleténél, de ez legyen a legkevesebb. A lényeg, hogy az íze elég jellegtelenre sikerült, sajnálatos módon.

Az erő sem a nyerő pont - lámlenge - 4/10

Az sokat elmond, hogy a szósz fele elfogyott a kóstolásnál - egy 35 grammos üveggel rendeltem. Mondjuk ekkor már éreztem, hogy csíp, de addigra már vagy tizenöt-húsz kanál megjárta a számat. Igaz, ez a Chilifarm palettájának vállaltan nem a legerősebb szósza, szóval nem is azt vártam, hogy rendesen megizzasszon itt a júniusi kánikulában...

2013-06-21 19.58.07.jpg

De akkor mire lesz jó? 5/10

Mártogatni kicsit híg, de azért egy-egy kenyérre rá lehet csöpögtetni, húst meg lehet vele locsolni, az ereje nem gátolja semmiben, akár a gyerekek is megkóstolhatják, ha már találkoztak csípős dolgokkal. Semleges íze biztos nem fog semmit elrontani, ugye.

Árban kiváló 8/10

A 35 grammos kiszerelés 350 forintba került, ami azt jelenti, hogy semmi sem lehet akadály - nem kerül annyiba, mint egy Erős Pista, bár a mennyiség jóval kevesebb, de annál még így is jobb, hogy nem ez a Chilifarm legjobban sikerült szósza.

Személyesen vagy online 5/10

Tetétlenre kell menni érte, hogy helyben vegyen egy ilyet az ember, vagy kemény 2000 forint körüli összegért lehet rendelni, ami szerintem sokakat elrettenthet - mi is úgy rendeltünk, hogy ketten, hogy feleződjön a postaköltség.

Amit a számok mondanak: 5,83

Az átalakított pontszám: 5,33

Amit én mondok: Kicsit sajnálom, hogy ezzel a szósszal kezdtem, mert bízom benne, hogy nem ez a csúcsmodell - és most nem az erőre gondolok. Ez a szósz nem győzött meg, de van még a szekrényben vagy tíz darab különféle modell, biztosan lesz sokkal jobb is...

A lényeg - a Sápadt ördög nekem nem lett a kedvencem.

Update: Óvatosan, még a poszt publikálása előtt sikerült elfogyasztanom a cuccot - kiskanál a fotózáshoz, kóstoló, még egy kóstoló, aztán meg már alig maradt benne, szóval bepakoltam, okosban... Ez viszont azt jelenti, hogy elég hamar túl is tehetem magam rajta, jöhet a következő!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr325372626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása