Minden, ami csíp

My food. My spice.

Új idény, új szószok, minden, ami csíp!

2013. augusztus 20. 17:51 - SimiTomi

Elindult a Premier League 2013-14-es idénye, éppen jókor, már kezdtek elvonási tüneteim lenni. Én egy jó kis hamburgerrel ünnepeltem, bár ez még a Community Shield alatt volt, de így sem volt rossz. Ezt a hamburgert is megírom majd, jól, mert megér egy misét, ha nem kettőt.

hamburger.jpg

Ráadásul ennek örömére mindenesetre gyorsan felszámoltam az összes szószt a hűtőben, már legalábbis azokat, amik fel voltak bontva. Mindent elhasználtam, mert kezdett kicsit elborítani az elmaradt szószok áradata.

Amikről nem írtam, azok ott sorakozta a Dropboxban, egy-egy album egy-egy szósz, benne több-kevesebb fotó, s rájöttem, hogy ez így nem mehet tovább. Szóval csináltam egy "Később" mappát, beleszórtam az összes még nem posztolt szószt, s úgy döntöttem, ezeket most kiszórom, de mindet felteszem egy listára, hogy tudjam, ezeket még egyszer meg kell vennem, hogy írhassak róluk.

Szép hosszú lista lett, van rajta vagy 15 szósz, mustár, ilyesmi.

Szóval most jöhetnek az új, frissen kóstolt és posztolt szószok, mert mostantól igyekszem úgy intézni, hogy szószbontás, értékelés, posztolás elég hamar kövesse egymást, hogy minden élmény egyben legyen, ne feltétlenül emlékezetből érkezzenek az infók.

szoszok.jpg

Van még két poszt, amit már megírtam, s mindjárt posztolok, ha ezeket letudtam, akkor jöhetnek az újak. Van a szekrényben elég szósz ahhoz, hogy ellássalak benneteket velük elég sokáig, de azért remélem, születésnapomra kapok egy nagy ajándékcsomagot tele szószokkal. (mindig mondom mindenkinek, hogy az ajándék csípős szósz legyen, de eddig még nem kaptam soha óriási ajándékcsomagot...).

Persze nyilván nem panaszkodom, ugye.

Aztán. Összeállítok a Facebookon (vagy máshol) majd egy kérdőívet, hogy miről is szeretnétek olvasni itt a blogon. Csípős tesztek? Csípős ételek? Bármi chillivel? Vagy dinoszauruszok? Mindegy, kiderül nem sokára, ha válaszoltok a kérdésekre, ugye.

Egyelőre ennyi, rövidesen újra dolgozom, szóval szép lassan visszarázódom a szürke chillis hétköznapokba, s remélhetőleg haladhat előre minden a jól bevált úton.

Glory-glory és sok csípőset az új idényben is mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr305467990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása