Minden, ami csíp

My food. My spice.

A jövő heti adag - tesztek

2020. november 06. 16:26 - SimiTomi

Mivel nem nagyon haladok a bontással meg a tesztekkel, viszont szeretek sokat játszani a szószokkal, gondoltam, kitalálok valami mást, hátha akkor rendszeresebben tudok posztolni.

Péntekenként új csomagot nyitok, három különböző szósszal. Egy hétig tesztelem őket, aztán jöhet az összesítés, talán ennyi idő alatt lesz idő kipróbálni itthon, irodában, ezen meg azon, biztos, ami biztos.

Nem egy gyártótól választok szószokat, az is lehet, hogy igazán erős nem is lesz benne, most például lesz egy olyan is, amit direkt azért nyitok, mert a gyerek meg szeretné kóstolni. Jó lenne egy videós teszttel kezdeniE, amiben megkóstolom egy-egy kanállal hirtelen, de videóban még nem vagyok annyira jó. Vagy abban sem, na.

Ezen a héten ezek lesznek a porondon.

img_0720_2.jpeg

Tabasco Sriracha

Találtam a Sparban, nem tudtam otthagyni. Illetve dehogynem, elsőre mindenképpen, 1500 körüli összegért mérik, de másodjára, két nappal később már tényleg meg kellett vennem. Imádom a sriracha szószt, ahogy azt kell.

Volt is öröm otthon!

Édes Csípés - Chilli Hungária Manufaktúra

Ezt még akkor vettem, amikor a WAMP Design vásáron jártam, és igen, azóta a szekrényben pihent. A társát már kinyitottuk, de arról majd a jövő héten, most három új üveget akartam nyitni, az első lépésnek ilyennek kellett lennie.

Chipotle chilikrém - Rob-Chi chilitermékek

A második szerencsés látogatásom a MOM Kult előtt, ekkor az Őszikert nevű rendezvényen már három különböző chillitermesztővel is találkoztam, onnan a termék.

Szóval, egy hét ezzel a hárommal, nézzük, mit tudok beletenni a család, munka, blog, tanulás kombó mellett a csípős dolgokba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr1416275920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása