Minden, ami csíp

My food. My spice.

Jalapeno az egyik kedvenc piacomról

2016. július 06. 11:59 - SimiTomi

Van egy kis piac a 12. kerületben, a Városmajori templomnál, ahol elég gyakran vásárolok, hetente kétszer, mondjuk. Hétfőn, szerdán és pénteken tolják itt a Szövetség az Élő Tiszáért csapat tagjai, igen kedves emberek és jó kis cuccokat is árulnak.

Van itt minden, jobbára zöldségek, de Szabolcs árul például házi készítésű sajtokat, házi húsokat, van gyümölcs és vannak egyéb árusok is, tészta, gyümölcslé, pék, torma, mindenféle.

És most szerencsére már van jalapeno és chilli is, nyilván idényjelleggel, de kellett is vásárolnom belőle, hogy megkóstoljam.

jalapeno-piac1.jpg

Nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy mi van jalapeno, vásároltam belőle pár darabot, hogy aztán az elsőnél szembesüljek az állandó jalapeno problémámmal - hogy nagyon sok nem is erős belőle.

Elsőként mikor ültettem, jalapenot ültettem - és nagyon sok esetben az egy tőről származó egyedek közül az egyik letépte a fejemet, a másikat meg a gyerek nyalogatta.

jalapeno-piac-slice.jpg

A lényeg, hogy (most összeszámoltam, hogy 7 darabot vettem, az első nyilván nem is volt erős. Jó húsos, vastag jalapeno volt, de nem csípett.

Kettő volt a chilli-mix dobozban, abból az egyik viszont már teszteléses megnyalás alkalmából is hosszantartó, kellemes nyomot hagyott a számban...

chilli-mix-jalapeno-slice.jpg

És így mindjárt jobb! :)

A chilli-mix termelője egyébként Forgács Zsolt, Szentkirályból, ha ez esetleg érdekel valakit. A jalapenoja erős, húsos, jó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr258870002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása