Minden, ami csíp

My food. My spice.

Egy hét a kőzetgyapotban

2013. május 15. 20:42 - SimiTomi

kozetgyapot-csira.jpg

Egészen pontosan egy hete hoztam el a felszerelést a Babylon Grow-ból, s kedden hazaérkezve megláttam az első csírát az egyik kocka tetején.

8. nap - 2013. május 14., kedd este

Aztán Luca Fanni pedig meglátta a másodikat, majd a harmadikat is, bár ez utóbbi még igen csak mélyen - nem is tudom, hogy a gyermek hogy szúrta ki. Úgy látszik van érzéke a dologhoz...

Photo 14-05-2013 18 40 34.jpg

Mindenesetre ez a hét eléggé eseménytelenül telt el. A múltkor beálított vízmennyiség nem nagyon apadt a (többé-kevésbé) zárt rendszerben, így kicsit be is tojtam, hogy elrontok valamit, a túl sok víz is árthat, ugye. Így néhány nappal ezelőtt a nagy részét leöntöttem róla, ne álljanak a kis kockák a vízben, elég, ha tocsognak óvatosan.

Néha kitettem a szisztémát az ablakba, néha ottfelejtettem egész éjszakára (aggódtam is, mert bukóra tett ablakkal aludtam, s azért annyira még nem volt meleg éjszaka, hogy ne ártson meg nekik esetleg...), de nem lett semmi gond.

Legalábbis úgy látszik. Persze lehet, hogy ha nincs az éjszakai hideg, akkor már mind kikelt volna - de ez már történelem.

Mindenesetre ma így mentek éjszakázni, jó kis párás közegben.

Photo 14-05-2013 18 42 28.jpg

9. nap - 2013. május 15., szerda reggel

És aztán jött a reggeli meglepetés, mert megjelent még pár kis növényke, a többi pedig jól kinyílt. Az előző napi legnagyobb versenyző így tündökölt reggel.

Photo 15-05-2013 07 01 30.jpg

És néhány fotó a többi, új csíráról.

Photo 15-05-2013 07 01 47.jpg

Photo 15-05-2013 07 02 03.jpg

Photo 15-05-2013 07 02 13.jpg

És egyben az összes, kora reggel.

Photo 15-05-2013 07 02 28.jpg

Ma estére pedig már a helyzet az, hogy 16 kockából 10-ben kihajtott egy növényke!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr415300652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása