Minden, ami csíp

My food. My spice.

Santa Maria Tex Mex Pepper Sauce (Extra Hot) [4]

2010. november 30. 20:10 - SimiTomi

Elöljáróban annyit, hogy ezekkel mindig megjárom - és sajnos ez sosem veszi el a kedvem. Már sokadjára vásárolok ilyen cuccot (mármint olyat, ami pont így néz ki, ilyen üvegben van, ilyen mennyiségben, "extraverysensational hot"), aztán mindig kiderül, hogy nem. Olyan ez, mint mikor leülök olasz focit nézni (főleg mostanság, mikor szinte alig nézhet a szerencsétlen angol foci rajongó mást a tévében) - várom a jó meccset, aztán kiderül, hogy ez csak a lagymatag olasz verzió.

 

Szóval ez is megtetszett, gondoltam végül is bajom nem nagyon lehet belőle, maximum elajándékozom valakinek. A vásárcsarnokban találtam rá, nagyon bíztam benne, hogy ez esetben megfordul a tendencia - hát nem. (Nem tudom, hogy miért is kell bedőlnöm magamnak folyton - mondjuk egyszer majd lehet, hogy bejön.)

Mindegy, igazából minek is húzzam tovább, sok mindenre nem tudtam használni ezt a dolgot.

Mártogatáshoz ugyanis túl híg, ezzel persze a virslivel történő fogyasztást ki is lőttem, ugye. S bár mostanság jelentősen csökkent az ilyen típusú fogyasztásom, azért időnként előkerül a dolog - de semmiképpen sem ezzel a szósszal. Kenyérre kenni sem lehet, mivel sokkal hígabb, mint a hazai ketchup garnitúra például.

Marad tehát az ízesítés, amihez viszont nagyon kevés. És nem mennyiségileg. Az íze ugyanis valami nagyon fura savanykás dolog, ami aztán alapvetően kizárja (legalábbis szerintem, hogy például valami csirkét csöpögtessek meg vele. Maradnak a káposztaféleségek, de azokhoz meg jó a paprika vagy chillipor. S jobb is lesz az étel tőlük.

Öntöttem pedig már mindenhova, pizzára, mindenféle levesekbe, de sokat nem értem a vele. Így történhetett meg hát az, hogy ez az alapvetően kevéske szósz már vagy egy fél éve ott pihen a hűtőben és csak nem akar elfogyni. Sajnos még a haveroknak is hiába kínálom, ha jönnek, mert mindenki valami izgalmasabb dolgot keres.

Egyébként most, hogy írtam róla, megnéztem kicsit tüzetesebben a cimkét - így az is kiderült, hogy a szósz származási helye Svédország. Ezen kicsit meglepődtem, de így legalább már azt is tudom, hogy IKEÁ-ban biztos nem vásárolok csípőset...

Összegzés

Ilyet még egyszer ne. Még dísznek sem jó...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr692484384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ahhwr 2011.04.18. 20:47:06

óóó pedig ezt mi családilag nagyon szeretjük. Mártogatni például a grillcsirkét tökéletesen lehet bele. Vagy a húsleves ízesítésére is jó. Szerintem. Dehát, ízlések és pofonok...
süti beállítások módosítása