Minden, ami csíp

My food. My spice.

Innen jönnek a dolgaink

2010. december 19. 23:23 - SimiTomi


Chilliboltok a listánkon nagyobb térképen való megjelenítése

 

Ezt a posztot folyamatosan frissítjük majd - itt szedjük össze, hogy honnan rendelünk.

1. The Chilli Pepper Company

Rendeltem már innen magokat, rendeltem már innen szószt és egyebeket, minden rendben megérkezett, ráadásul nagyon hamar. Még csak leveleznem sem kellett velük - levélként küldenek mindent, hétfőn rendeltem, pénteken már itt voltak a szószok.

Fizetés bankkártyával vagy PayPallal, csak jókat mondhatok róluk. Ráadásul egyszer megkérdeztem, hogy mikor várható a csomag érkezése, ha jól emlékszem, egy napon belül válaszoltak is.

A honlapjuk viszont olyan nagyon nem átlátható, a válogatás nem egyszerű. De ha már tudod, hogy mit akarsz, nincs gond.

Értékelés: 8/10

2. Chilli House (Dánia)

Innen rendelni még nem rendeltem, de egy barátom járt náluk, vásárolt is pár finom szószt, meg egyebeket. Elvileg szállítanak házhoz is, egyszer majd kipróbálom ezt is.

Értékelés: N/A

3. The Spice Shop (Anglia - London)

Egyelőre csak személyesen vásároltam, azt nem tudom megmondani, milyenek a házhozszállítási dolgaik... Mindenesetre a honlapjuk szerint Németországból szállítanak mindenhová (ott a raktár), 1 kg súly alatt 6 font az ára.

Viszont Londonban mindenképpen érdemes elmenni a boltba, egy egészen jó fej fickó az eladó, segítőkész, minden rendben vele. Ráadásul a bolt egy a Portobello Road-ról nyíló utcában található, azon meg bármikor érdemes végigmenni.

A választék nem a legnagyobb, lehetne több cucc a boltban szószokból például. Őrölt paprikából nagyon sok féle van, ottjártamkor egyébként pont magyar paprikát akart venni valaki...

Értékelés: (egyelőre, mivel csak a bolti cuccokat tudom értékelni) 3/5

4. Waitrose (Anglia - London)

Ettől nem kell azért sokat várni, az átlag angol hipermarket színvonalat hozza, van sokféle mustár, sokféle szósz. Nagyon csípős dolgokat nem találtam, és végül is vásárolni sem vásároltam semmit, de a bolttal szemközti indiai étteremben eladtak nekem két fontért olyan szószt, amiből egy kicsivel nagyobb méretű féláron megvehető lett volna itt.

A hülye turista mindennek bedől, ugye. Egyébként meg Angliában ingyen visznek haza mindent. (Már ha van a környéken ilyen üzlet.)

Értékelés: 4/10

5. Tesco (Anglia - London)

Ez esetben sincs különleges dolgokra lehetőség, de azért találtam finomat. Nagy választék sincs, de nem is innen várjuk a világmegváltó dolgokat, ugye.

Mustár mindig van, ha másért nem, azért érdemes betérni, ráadásul mindenhol ugyanaz a felhozatal, ugyanaz a cucc...

Értékelés: 4/10

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr542526983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása