Minden, ami csíp

My food. My spice.

Még szerencse, hogy benéztünk - WAMP Design vásár, MOM Kult

2020. augusztus 26. 15:17 - SimiTomi

Egy átlagos napunk a három gyerekkel valahogy úgy telik, hogy ébredés, étel-ital, játszótér (1-2-3-4 féle), haza enni-inni, aztán kis pihenés, mert a legkisebb még alszik kora délután, majd ébredés után megint csak egy kis játszótér valahol.

Nem is ez igazán a lényeg, hanem hogy valamikor néhány héttel ezelőtt egy vasárnap reggel is nekivágtunk az első körnek, éppen a gyermek úgy döntött, hogy irány a MOM Kult játszótere. Arrafelé sétáltunk, amikor feltűnt, hogy van ott valami vásár, gondoltam lehet, hogy érdemes lenne benézni. Messziről az látszott, hogy WAMP Design vásár, gondoltam, úgyis imádom a túlárazott designer termékeket, mi baj lehet, nézzünk be.

Baj nem is lett, bár a gyerek nem akart bemenni, de én toltam a babakocsit, szóval ebbe sem volt beleszólása.

Nem is találtam semmit, árakat nem is mertem nézni, de aztán a sor végén feltárult a mennyország, ez a látvány fogadott.

img_0212.jpeg

Nem is voltam rest, szétnéztem, kóstoltam, vásároltam is. Szerencsére a chilli nem aranyárban volt, teljesen elfogadható, sőt, még olcsó is volt. A chillik darabja volt 250 forint, vettem is vagy ötöt. Meg persze szószokat is egy csomaggal.

img_0216.jpeg

Ráadásul a Chili Hungária Manufaktúra volt jelen, akiktől már régen meg akartam kóstolni az Attila ostora szószukat, de valahogy eddig nem jött össze. Jaja, igen, az elmúlt négy vagy öt évben nem jött össze. My bad.

Először a chilliknek mentem neki, nagyot nem is csalódtam. Fentről lefelé ezekről beszélünk:

  • Carolina Reaper
  • Moruga Scorpion
  • Naga Jolokia
  • Habanerok

 A tetejéről gondoltam, hogy kezdem a fogyasztást, legyen a legerősebb az első. Még aznap egy körben meg is ettem a carolina egyharmadát, másnap talán az egészet, ami csak azért nem volt a legjobb ötlet, mert másnap mentem a gyerekkel az első napjára a bölcsibe, amikor találkoztunk egy órácskára a leendő dadussal vagy hogy nevezik őket. Reggel volt egy kis gond, meg a gyomrom sem volt teljesen egészséges, de azért nagyrészt rendben voltam.

Ami viszont azt is jelenti, hogy nem volt ez olyan durva, mint amire számítottam. Nem volt gyilkos, mint amit a reapertől vár az ember. Gondoltam egy kis falat meg fog ölni, de nem ez történt. Nagyon erős volt, de kibírható.

Az ízek pedig csodásak voltak, ahogy az illat is. Imádom ezekben a chillikben, hogy van ízük, miközben letépik a szádat. Még több ilyet, mindig.

És persze a délutáni kör alatt is visszanéztem, kapjon a feleség is valamit.

img_0225.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr2216177872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása