Minden, ami csíp

My food. My spice.

Magok is úton

2011. február 10. 16:39 - SimiTomi

Na, ma megvolt az újabb rendelés is, ez egy kicsit bővebbre sikerült, mint számítottam, de sebaj. Először csak néhány új magot szerettem volna, de aztán rendeltem végül is még tápoldatot, valami előzetes kezelődolgot a magoknak, illetve találtam valami chillis mézet is, amiről azt írták a honlapon, hogy kiváló bronchitisre - legalábbis dél-amerikai indián törzsek kifejezetten ajánlják.

Az tény, hogy elég sok dolgot szeretnék kipróbálni, amit dél-amerikai indián törzsek ajánlanak, de errefelé nem nagyon lehet, úgy hogy erre a lehetőségre le is csaptam, ahogy kell. Aztán még Szasza is megtalált, hogy ő is rendelne egy-két magot. De nézzük csak sorjában.

Az érkező és szaporítandó reménységek:

Chocolate Habanero

(A kép innen)

Nagyon aranyosan mutatnak, tudnám értékelni, ha itt növekednének a padláson... Habanerot mindenképpen akartam rendelni, mert a múltkori próba olyan jól sikerült, hogy ki kell próbálnom őket.

Little Blue Chilli

Erről nem találtam jobb képet, pedig próbáltam. A kép a bolt szerverén nem is ezen a néven van elmentve, hanem "Blue dwarf Chilli" néven - mindegy. Igazából nagyon megtetszett a színe, meg hogy elvileg kicsi helyen növekszik, jól bírja a strapát. Ráadásul nem is olyan csípős, ötösre értékelik a boltosok a tízes skálán.

Hátha ez lesz a tuti.

Christmas Bell Chilli

Erről sincs nagyobb kép, de azért látszik, aminek látszania kell. Brazíliából származik eredetileg, nagyon érdekes a formája, úgyhogy idén vele is próbálkozom.

Ezt nem értékelték, hogy mennyire csíp, így nincs róla sok infóm.

 

 

Burkina Yellow Habanero

Erről sincs mit sokat beszélni, szép sárga, megtetszett, kipróbáljuk.

Ez elég erős, 10++ a mértéke, reméljük, ki is lehet majd próbálni. 

Végül is a magok ennyien lennének, legalábbis amiket én rendeltem, mert Szasza még hozzátette a maga kis adagját. Naga jolokia, orange habanero, congo black.

Elvileg ők máskor nagyjából egy hét alatt szállítottak is - remélem idén sem romlik a morál...

(Ahol nem jelöltem meg kép forrást, ott a kép a "The Chilli Pepper Company" honlapjáról származik)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr682651941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása