Minden, ami csíp

My food. My spice.

Van valamilyen csípősöd? Ööö, talán találok valamit...

2020. október 03. 16:48 - SimiTomi

Rögtön a lényegre térve, valahogy így néz ki most a hűtő itthon.

img_0483.jpeg

És így néz ki, ha összeszedem a szószokat, krémeket, beszerzett dolgokat a konyhaszekrényből.

img_0482.jpeg

A hűtős dolgok bontottak, a szekrényesek még nincsenek nyitva.

Ez utóbbiakról írnék mindenképpen, de egyszerűen nem haladok. Persze ez az én bajom, csak akartam jelezni, hogy dolgozom az ügyön, meg minden.

A lényeg, hogy most, hogy újrakezdtem a csípősblogot (is), hirtelen megszaporodtak a szószok a közelemben, meg hirtelen jönnek a mindenféle rendezvények, ahol chilit lehet venni - holnap, október 3-án is találkozom egy csapattal, a Hungária Chili Manufaktúrával, hogy adjanak valami finomságot.

De mikor végzek mindezekkel?

Azt már megfogadtam a legutolsó rendezvénynél, hogy nem veszek addig szószt, amig ezek nem apadnak le legalább - és tartottam is. Csak valahogy az írás nem jött össze.

De igyekszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr7016225876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása