Minden, ami csíp

My food. My spice.

Költözés után

2011. március 12. 10:53 - SimiTomi

Íme a versenyzők, akik már kicsivel nagyobb területen növeszthetik leveleiket, próbálgathatják szárnyaikat, hogy egy ilyen gyenge képzavarral éljek. Őket tegnap este ültettem át, de sajnos közben elfogyott a föld, erre nem gondoltam, ugye. Tocc!

Azt hittem, hogy ma majd veszek, aztán szépen befejezem, viszont sajnos a föld, amit vásároltam, elég hideg, abba meg nem nagyon lehet ültetni, a paprikák nem nagyon örülnének. Így maradt az, hogy három balkonláda már kész, háromban meg van föld, de azokba még nem teszek növényeket. Mert ez utóbbiak maradnak a keltetőben, valószínűleg ott jobb helyük lesz keddig, amikor hazajövünk. S addig a földek is megmelegszenek.

Szóval egyelőre az első kör hazai kötődésű versenyzői kerültek balkonládába (Süne chillik és a macskapöcse tövek), ők egyébként is jobban állnak, meg talán jobban is bírják a körülményeket. Mindenesetre igyekeztem jó vizes földet hagyni rajtuk, kedd végül is csak három nap, addig itt a konyhapulton lesznek, ott egy kicsit párás a levegő, nem süt a nap, csak nem szárad ki a föld nagyon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr602732838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása