Minden, ami csíp

My food. My spice.

Fura dolgok a növényeken

2011. június 27. 20:38 - SimiTomi

Egész jól állnak a növénykék, azt gondoltam, hogy a három nap szárazság megárt nekik majd, de nagyon jól bírták, semmi hervadás. (Elutaztunk, ugye...)

Ami izgat, sajnos az a ronda fehér foltok a leveleken, illetve a körülöttük lévő rondaságok a leveleken. Egyelőre olyan tippet kaptam csak, hogy levéltetű lehet a hiba mögött, úgyhogy holnap megyünk is majd vásárolni valami ellenszert.

És egy másik versenyzőn is.

Nem túl szépek, ha bárkinek van ötlete, szóljon...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr53019920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H2SO4 2011.06.27. 21:17:07

Az itthoni paprikán volt levéltetű és egy befújástól kimúltak (két virágon sok volt, azt letéptem). De én láttam magát a levéltetű csapatot is. Zöldek voltak.

A Google Goggles-szal nem próbáltad megnézni?

vismaior · http://www.elestar.hu 2011.06.27. 21:27:54

Nekem ugyanilyen van, de csak a Jalapeno-n. A naga-k voltak tetvesek, nem jöttem rá, hogy a jalapeno-n is az okozta-e a tüneteket. Mospilan nevű szer megoldotta a kérdést... ;)

SimiTomi 2011.06.27. 21:45:21

@H2SO4: Én nem látok semmilyen csapatot, sajnos.

Az viszont eszembe sem jutott, hogy a Goggles akár még segíthet is - viszont a fenti fotót mutatva neki semmit sem talált...

SimiTomi 2011.06.27. 21:46:07

@vismaior: Köszi, akkor kipróbálom a Mospilant...
süti beállítások módosítása