Minden, ami csíp

My food. My spice.

Szürkemarha burger jalapenóval a kaja.hu-nál

2013. május 17. 15:57 - SimiTomi

kajahu2.jpg

Ettem már sokféle burgert, de mikor megtudtam, hogy van szürkemarhából készült is, nyilvánvaló volt, hogy el kell majd menjek megkóstolni. Nem mintha olyan különleges élményre számítottam volna - viszont eggyel több hely, ahová burgerért kell menni, ugye.

Így aztán pon' jókor jött, hogy lehetett a Bónusz Brigádnál bónuszt venni a kaja.hu-hoz, mert hogy ott készítik, ugye. Ők még aztán a különleges éttermükről és rendelési metódusukról is híresek - de sajnos nem ez volt az est fénypontja. Már ha volt ilyen egyáltalán, ugye.

Szép lassan hármacskán Lucával megérkeztünk a helyre, ahol rögtön adnak egy kártyát, amivel be lehet jelentkezni az asztalokban elhelyezett gépeken keresztül a rendszerbe. Így kell leadni ugyanis a rendelést. Nem kicsit macerás, mert nem érintőképernyősek az asztalok, hanem van egy egér az asztal alatt, amivel aztán lehet tevékenykedni. (Itt kell még bejelentkezni a kaja.hu-ra is, s így lehet pontokat is gyűjteni, de gondolom úgy három-négy évnyi gyűjtögetés után lehet enni majd egy köretet ingyen.)

kajahu4.jpg

Eddig ment minden rendesen, először az italokat kellett megrendelni, addig nem is lehetett a kajákat kiválasztani, pikk-pakk hozták is pincérlányok. Jól elküldtük az ételeket is, aztán mint aki jól végezte dolgát, hátra is dőltünk, hogy jöhessen Luca  műsora, aki nyilván egyre éhesebb volt. Egy ideig még őszintén tudtam neki mondani, hogy már mindjárt hozzák is a kis levesét, de aztán mikor már ugrált a székben, akkor már az én mosolyom sem volt igazán őszinte.

Aztán amikor meghallottam, hogy a szomszéd asztalnál a pincérlány szól, hogy időnként elvesznek a rendelések, akkor már rákérdeztem, hogy a miénkkel nem történt-e valami ilyesmi. És naná, hogy - nyilván semmit sem kaptak a pultban. Mi meg kezdtük elölről a dolgot, egy lazább negyvenperces várakozás után.

Ezek után egyébként már nem nagyon volt gond, a gyerek levese pikk-pakk ott volt, s mire megette a negyedét, amire kalibrálva van, már jöttek is a mi fogásaink sorban.

Én a hamburgerre sok szót nem vesztegetnék, írtak már arról tőlem hozzáértőbb legények - röviden annyi, hogy jó volt, a hús kicsit lehetett volna vastagabb, illetve fűszeresebb, a zsömle jól meg volt pirítva, nem ázott el - viszont eléggé morzsálódott, ami szintén komoly problémákat tud okozni evés közben. A zöldségek finom, ropogósak maradtak a burgerben, nem volt túl szószos, mustáros semmi, igazából még az ujjaim is alig lettek maszatosak.

kajahu3.jpg

A lényeg, ami engem érdekelt, hogy mennyire lesz csípős a falat, ugye. Az egyedüli csípős dolgot rendeltem, azt jalapenoval szolgálták fel. Savanyított jalapeno volt, ami nem is lenne baj, csípősnek viszont nem nevezném. Volt valami néha, de tényleg csak néha, az meg kifejezetten kevés. Itt mondjuk elkövettem egy hibát, mert legalább megkérdezhettem volna, hogy van-e valami egyéb lehetőség, de nem tettem, szóval tocc!

kajahu.jpg

Valamiért én azt hittem, hogy amikor megrendeltem a burgert, köretnek coleslaw-t rendeltem, de csak sima aprított friss zöldségeket kaptam - aminek aztán annyira nem örültem. De Dóri szerint azt kaptam, amit rendeltem, szóval csak legyek csendben. Mindegy, biztos, ami biztos, rendeltem még külön egy kis steakburgonyát, ami úgy nagyjából átlagosnak nevezhető volt, jól meg volt sütve, nem volt viszont fűszeres igazából, egy-egy burgi volt, amin megfelelő volt a cucc.

A lényeg

Visszamegyünk? - Vissza.

Hamar? - Nem.

A hely átlag fölötti, de elájulni nem kell tőle. A kiszolgálás kifejezetten kedves, amikor végül is átment a rendelés, akkor már tényleg haladtak a dolgok. A végén okozott fennakadást a fizetés is, de az már csak apró kis bosszankodás volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr225303839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása