Minden, ami csíp

My food. My spice.

Magic Burger - csak a pokol tüze

2013. július 30. 18:40 - SimiTomi

2013-07-29 13.40.54.jpg

Még nem jártam a Magic Burger új éttermében, épp itt volt az ideje - szóval a heti rendes CTG után ott ebédeltünk családilag.

Az egyetlen alkalom, amikor találkoztam a magices burgerekkel, még a bodegában volt - akkor is megérte, most is megéri. Akkor pokol tüze szószból kértem bele, most direkt nem így tettem, egyrészt azért, mert meg akartam nézni, hogy mivel szolgálnak még, másrészt meg azért, mert egy nappal korábban 10-minute-burnből belakmároztam, ami gyengébb viharokat okozott hastájon.

De hát ezért szeretjük, ugye, azt is.

2013-07-29 13.40.46.jpg

A listában a pokol tüze eszencia alatt következő "erős paradicsom szósz"-ból kértem bele, s igazából csak a csípősség miatt hagyott némi kivánni valót maga után. Mondjuk pont az lett volna a lényeg, ugye. Csípett, erős volt, de egyáltalán nem vészesen. Ebben benne volt az is, hogy a burger elnyelte, mert egyébként ahol a szám a szószhoz ért, ott rendesen meghagyta a nyomát, de az élvezet elmaradt. Mármint a csípősség élvezete, mert hát a burgerrel magával semmi gond nem volt.

Nyilván.

Szóval, ha csípőset akartok enni, akkor pokol tüze eszencia legyen benne, azzal jól jártok - legközelebb én sem kísérletezek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr125432699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása