Minden, ami csíp

My food. My spice.

Very Lazy Red Chillies

2013. augusztus 22. 09:38 - SimiTomi

2013-08-20 18.51.41.jpg

A bizonyíték, hogy az angolok is el tudnak rontani bármit. Nem mintha eddig ne lett volna erre bizonyíték, ott van például a Manchester City, vagy az a fura, hájból puffasztott izé, amit pubfoodként próbálnak eladni és ha lehet, messziről kerüljétek el.

Mondjuk eddig, ha csípősről volt szó, még nem nagyon lőttek mellé, legalábbis nem találkoztam nagyon rossz dologgal - de egyszer minden megdől, köszönjük, Very Lazy.

Kapásból két dolgot vásároltam tőlük, chilliket és fokhagymakészítményt. Sajnos mindkettő alapja ugyanaz, az ecet, s ezzel már le is írták magukat.

Photo 15-05-2013 18 22 28.jpg

Ránézésre csinos 8/10

Kellemes kis kockaüveg (nem mértem le, de szemmérték alapján megállja a helyét a kocka), hozzá illő címke, a dizájn is megfelelő, nyilván kellett rá egy magyarított fehér ragasztmány, de ezt sajnos nem lehet betiltani, pedig én ezt tenném. Tegyenek rá gumival egy másik papírt, de ne rontsanak el egy alapvetően jó dolgot.

Photo 06-05-2013 18 09 02.jpg

Belül már megint az ecet 4/10

A hozzávalók szerint csak fehérborecet és chillidarabkák vannak benne, ezért köszönjük szépen, ha lehet más ne is próbálkozzon ezzel tovább, ez így nem jó. Az állag alapján ez lehetne az Erős pista, ami nem sóval, hanem ecettel készül, oszt jó napot.

Hát, ez sem a megfelelő megoldás, mit ne mondjak. Illatra ugyan ebben az esetben nem olyan meglepő és tolakvó az ecet, mint más esetekben, viszont a chillit ügyesen elnyomja. Összeérve egyébként kicsit alkoholos, már-már azt mondanám, hogy whisky-s illat is érezhető, de sajnos ez sem segít nagyon sokat. Kellemetlen, kesernyés illat, kellemetlen, kesernyés íz, a chillit nem nagyon érezni benne.

Nincs is értelme sok szót vesztegetni rá.

Photo 06-05-2013 17 56 00.jpg

És még csak csípni sem csíp 4/10

Nem fű, mert azért annál jobb a helyzet, viszont a lámlengét is csak súrolja. Ha magában eszegeti az ember, akkor érzi, hogy mi a helyzet, de nem ismerek olyan embert, aki ezt magában enné.

Nem találtam igazán jó megoldást a használatra 3/10

Próbáltam levesben, próbáltam salátán, kenyérre kenve, de nem jött be sehogy sem. Az ecet, az mindenhol beleköpött a kajába. Ha főzöd, akkor állítólag elpárolog, ami nem is hazugság, viszont az íze, a lenyomata ottmarad, akármit is csinálsz.

Árban közepes 6/10

115 gramm a töltősúly, emlékeim szerint a Tescoban 800 forint körüli áron vettem, ami nem olyan vészes, de nem is jó. És akkor még nem is tudtam, hogy az ár-érték arány milyen gyenge lesz.

Beszerzés a Tescoban 8/10

Erről nincs mit mondani, a Csepeli Tescoban biztosan van, de szerintem máshol is lehet. Tesco meg lassan minden házban van már.

Amit a számok mondanak: 4.5 pont

Amit én mondok: Nem hiába ragadt ez a szósz a hűtőben ennyi ideig, nem nagyon lehet (vagy tudok én) vele mit kezdeni. Ráadásul a fokhagyma cucc is ugyanerre a mintára épül, szóval nálam ebből nem nagyon lesz több sehol sem. Ha valami újdonságot találok tőlük, kipróbálom, de ezekből nem nagyon kell még egyszer.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr885468478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása