Minden, ami csíp

My food. My spice.

Tavalyi ültetés, tavaszi szüret

2011. május 05. 09:24 - SimiTomi

Eljött a nagy pillanat, az Arsenal elleni vereséget követően nem bírtam tovább, s miután heteket (talán másfél-két hónapot?) érlelődött a növényen, majd hirtelen három-négy nap alatt zöldből pirosba fordult, leszüreteltem.

Egyébként olyan igazi, maggal tömött macskapöcse, egészen húsos, illata erőteljes - íze az az igazi csípős paprika, amit alapvetően nagyon szeretek.

Viszont egy idő után ezt nem lehet érezni, mert elég komolyan csíp is a cucc - konkrétan három harapással ettem meg ezt a képen látható egyedet, de majdnem elkezdtem csuklani, ahogy azt kell. S bár az első kemény roham után elég hamar csillapodott a tűz, egy bizonyos szint alá viszont nem nagyon akart esni a következő másfél két órában, így történhetett meg, hogy még egy óra múlva, mikor megnyaltam a szám szélét, még mindig érezhető volt az ereje...

És a növényen csak jönnek, jönnek az újabb kis paprikák!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr162879068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása