Minden, ami csíp

My food. My spice.

Variációk egy témára - hegyeserős sajttal

2011. augusztus 25. 11:13 - SimiTomi

Vásárolni mentünk Auchanba, ott meg mindig gyilkos hegyeserőset adnak. Vettem belőle egy kilóval, otthon meg nekiestem, lefejeztem őket, aztán gyakorlatilag kettévágtam egyenként őket. (Na, eddig tiszta Trónok harca...)

Először azt gondoltam, hogy simán sajtot teszek beléjük, de aztán rájöttem, hogy lehet oda fokhagymát is tenni, ahova sajtot, így úgy is lett. Közepére egy-két fokhagyma, lezárásnak sajt.

Ez nem feta lett, de valami hasonlóan krémes sajt, nagyon szeretem, ráadásul nem is drága, valami 450 forint, szinte ingyen van. Mondjuk el is fogy hamar, mert olyan jó, de ez már legyen az én bajom - mint a fonott sajt, ami Luca kedvence és még ki sem érünk az Auchanból, egyet zacskót már meg is evett. A pénztárnál meg néznek hülyének. Mármint engem.

Nade. Hegyeserősek darabolva, megtöltve, közéjük is mehet néhány fokhagyma, fűszernek borókabogyó, színes bors, zöldbors, rozmaring, és itt a vége. Szokásos pihenés a hűtőben, aztán lehet kóstolni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr1003179292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2011.12.20. 10:35:58

Helló!

Kérdésem lenne: mivel van feltöltve? olivaolajjal?
süti beállítások módosítása