Minden, ami csíp

My food. My spice.

Mango sauce - Flying Goose

2013. augusztus 19. 12:38 - SimiTomi

2013-07-27 09.46.09.jpg

Az igazság az, hogy nem is emlékszem, hogy mikor vettem ezt a szószt - talán Dórinak rendelhettem a British Store-ból, mondván, hogy nem csípős? Mindegy, nem ugrik be, mondjuk most rákerstem és a Culinarisban lehet kapni, szóval valószínűleg ott vehettem.

De ez egy olyan választás volt, ami bejött - egész jó kis cucc lett belőle.

Átlagos, de legalább nagy üveg 5/10

Az üvegben azon kívül, hogy nagy, nincs nagy dolog, szép, de átlagos, a címke viszont jól kidolgozott, szépen megkreált valami, bár kissé talán túlzsúfolt.

Belül egész jó dolgok vannak 7/10

Egy ideig nem nagyon foglalkoztam a szósszal, ott volt, de úgy nem nagyon izgatott, viszont egyszer csak elkezdtem salátát enni ebédre, s ehhez kerestem valami kiegészítőt. Végig is próbálgattam a szószokat (ezért is van most ennyi poszt salátás fotókkal), így került sorra ez is.

Viszont, mint kiderült, salátákhoz kiváló kis dolog ez, ráadásul nem is áll meg itt a tudomány. Az illata igen édes, nehéz, mangó határozottan érződik rajta, kellemes - sajnos ez az édesség kicsit rányomja a bélyegét az ízre is, viszont határozottan később csap meg a gejl érzés, mint mondjuk a hasonló kaliberű thai Shan'shi szósz esetében. Én kifejezetten megkedveltem, nem kell ugyan sokat enni belőle, de addig pon' jó.

Enyhén fűszeres, ami kicsit elnyomja a mangó és a cukor édességét, de csak kicsit, viszont nagyon jót is tesz neki, az ízek összeérnek, most is összefut a nyál a számban, na.

2013-07-30 08.00.21.jpg

Az erő lehetne vele jobban - lámlenge 3/10

A címkén azt üzenik nekünk, hogy háromból kettes erősségű szószról van szó, de ennek nyilván nem kell bedőlni. Viszont azért határozottan érződik egy kis csípés, bár ehhez magában kell kóstolgatni, ha már valamiben használjuk, érdemes megszórni kis őrölt porral, vagy bármilyen extra chillivel...

Húsok, saláták, szendvicsek barátja - 6/10

Sokrétűen felhasználható, nekem sikerült mindenféle dolgokban kipróbálni, kiválóan teljesített, de az tény, hogy legjobban salátában tetszett meg a mangó íze. Ezen kívül azért húsok ízesítésére, locsolására nagyon jó lehet, ha rendesen összesülnek, nagyon jó kis ízkavalkád alakulhat ki.

2013-07-30 14.30.35.jpg

Árban nem vészes 8/10

Emlékeim szerint, legalábbis, okés, most megnéztem, 690 forint (!), hát, ha ez nem bagóért van, akkor semmi sincs annyiért. Nem is hiszem el, na, pedig de.

Culinarisban megveheted 7/10

Szóval itt van Budapesten, de azért mégis csak el kell menni érte abba a néhány boltba, vagy online kell megrendelni...

Amit a számok mondanak: 5.83

Amit én mondok: A csípőssége közel sem az a szint, amit mi szeretünk, de azért ez a cucc megszolgálja az árát - amit, tegyük hozzá, nem is olyan nehéz, hiszen elég olcsó. Alapvetően szeretni fogja a család, én megkedveltem, bizonyos esetekben kiváló barát lehet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr215432437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása