Minden, ami csíp

My food. My spice.

Túlélő csomag rajongóknak

2010. november 06. 15:23 - SimiTomi

Én már elég sokszor jártam úgy, hogy elmentem ebédelni valahová, ahol aztán nem volt szinte semmilyen csípős szósz - arról nem is beszélve, ha mondjuk csak erős pista van.

Így nagyon megörültem, mikor az utolsó rendelést állítottam össze a Chilli Pepperéknél, mert megláttam ezt a kis csodatartályt, amiben állításuk szerint úgy négy kajálásra elegendő cucc van. Vízálló, illetve azt mondák, elég jól bírja a leejtést is.

Nos, ejteni már ejtettem le a kulcscsomómon, de nem tört el. Vízbe még nem tettem, de nem is nagyon szeretném.

Az meg, hogy négy kajálásra elég - hát, szerintem kicsit alábecsülték a saját chillijüket. Egy laza tippel azt mondom, hogy elég lesz a mennyiség vagy húsz-harminc kajálásra...

Update: Aztán kicsit rákattantam a dologra, hogy hogyan találhatnék valami fém cuccot, ami kicsit elegánsabb, esetleg tartósabb, mint ez a műanyag dolog. (Nem mintha eddig bármi gond lett volna vele, de azért mégis...) Szóval így találtam rá az amazonon a különböző tabletta tartókra - kulcskarikára fűzhetőek, többnyire vízállóak, még olyan is van, aminek az oldalán van egy kis ablak, hogy láthassa a tulaj, hogy mennyi tabletta van benne. Na, szóval ha ebből elfogy a paprika, rendelek egy olyat majd...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipospaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr822428493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása